i wouldn't wanna be anybody else

  2012-01-10 / 16:02:37 / Vardag/Helg /
Det gick inte bra för mig att somna igår.
Haha, men storstäda mitt rum och nu ska ni ÄNTLIGEN få bilder på mitt rum för första gången.. Haha!
Ska gå ner och äta något efter de här, sen ta en snabbdusch och vänta in min kära vän Malin för lite roligheter, vet inte vad vi ska göra, men något roligt finner vi! Pussar.

Nu först slänger jag en bild på hur jag såg ut idag (oseriös min! haha..)
Sen kommer bilderna på mitt rum!


sara

Hej, fint rum, kan du visa avd du har för parfymer ? :)

2012-01-10 @ 18:15:16
Anonym

kan inte du lägga upp bilder/bild på när du åker skidor och sk8tar? :)



ps , din blogg är fet! :)

puss

2012-01-10 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious