turn this club around

  2012-01-20 / 15:41:23 / Vardag/Helg /
Tjeeenare.
Va i berget med min kära vän Linnea igår, hade de jätte kul. Iaf mot slutet, hahaaha! Tar inte upp varför, men skratta gjorde jag då igår! Haha aja, sen när jag kom hem satt jag och prata med mamma, sen pappa också när han kom hem. Haha, sen titta jag klart på Sex in the city 2 och hade kort kvar av den så titta två avsnitt av Chuck också! Hehe älskar chuck ♥ Sen somna jag någon gång där. Just nu sitter jag och pratar skype med Tobbe, å vi ska upp till berget idag å åka pistmaskin kanske.. Vet inte riktigt om jag vill eftersom att Tobbe är dum i huvet. Aja, bloggar sen. Pussssss
Hahahahaha ful bild på mig ifrån maddes Ipad2!! Hehe



den.....

a tack så mycket.....

2012-01-20 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious