Tröttnat på erat jävla anonyma kommenterande

  2012-01-20 / 21:19:25 / 'Tankar/Åskiter /
NU ÄR JAG SÅ JÄVLA LESS SÅ DET ÄR HELT JÄVLA SJUKT
Kan någon jävel förklara för mig vart fan jag sa att alla älska mig? VART FAN DÅ???? Är det något jag sagt i mitt liv är det att man kan inte älska alla. " Haters gonna hate and lovers gonna love" VART FAN HAR JAG NÅGONSIN I HELA MITT JÄVLA LIV SAGT ATT ALLA ÄLSKAR MIG?? Herregud väx upp förfan.
Ni som säger att jag sagt att alla älskar mig, ni som påstår att de va så jävla dåligt av mig att lägga upp en jävla bikini bild, SNÄLLA TA DE FACE TO FACE? Så jävla fegt när ni kan ta de bakom skärmen men dom jag vet att sagt saker bakom min rygg eller igenom skärm eller sms, DOM VÅGAR INTE ENS TITTA PÅ MIG I VERKLIGHETEN????
SO WHAT? JAG LA UPP EN BILD PÅ MIG I BIKINI PRECIS SOM MÅNGA ANDRA??? MEN JAG FICK 500 LIKES OCH UNGEFÄR LIKA MÅNGA COMENTS. FÖR JAG ÄR SNYGG, FÖR JAG HAR SNYGG KROPP JA FACE IT PEOPLE JAG ÄR SNYGG.
Jag kan inte påstå att jag är så jävla missnöjd med bilden, för jag ser ut sådär, jag är människa, jag är faktiskt tjej också för den delen. Men att jag vikit ut mig, snälla people? Har ni verkligen inte varit på stranden eller sätt något alls i livet som inte har kläder på sig? HERREGUD
Försök ta ner mig, go for it bitches. Men de är jag som blir starkare =)
Och sen en sak, ja visst har jag sagt att många är svartsjuka och ja de är så, men jag har inte sagt att alla är svartsjuka så sluta påstå det. Bete er så vidrigt som ni vill, men ni som är dåliga människor, inte jag =) KYSS


I D A

Grym du bella, avundsjuka jävlar finns det gott om dock.. :)

2012-01-20 @ 21:52:50
URL: http://idaflinks.blogg.se/
daniela

Va stolt över din kropp! du är så mycket bättre än dom. saknar dig. pusss

2012-01-20 @ 22:44:42
URL: http://danielamoliis.myshowroom.se
bellzur

Hey baby, I fucking love you!

2012-01-21 @ 01:47:37
URL: http://bbellahdstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious