tell the world i'm coming home

  2012-01-08 / 23:58:16 / 'Tankar/Åskiter /
Jag kan knappt tro de, tårarna sprutar, det gör ont i mig för att just nu vill jag bara bo i Gällivare. Hos alla mina vänner, alla fina nära vänner. Jag vill verkligen bara flytta nu direkt, jag önskar jag kunde bara packa väskorna, hämta Monika och fara. Flytta dit och ha det aaazum! Men nej, jag bor i äckel Sandviken. Vill till mitt "Hem" som jag nu vill kalla det också, fina käraste Gällivare. Saknar alla vänner, saknar allt där.. Friheten, att man inte kände EXAKT alla, att man fick vara med dom man längtat efter. Jag vet att de låter nu direkt som att jag kommer tröttna om jag flyttar dit. Men nej, jag vill bo där. NU. NU. NU..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious