Massa länkbyten, titta allihopa!!!!

  2012-01-30 / 11:55:51 / Länkbyte! /
Tryck på bilden för att komma till deras bloggar!!!
Och jag har widescreen just nu, så bilderna blir lite små när jag printar dom.. Sorry men kika in på bloggarna så får ni se mer och bli inspererad av dom allihopa! ;)

En sjukt söt tjej som går på min skola (Bessemer) som jag även gick på min förra skola med (Hedäng) och hon är sjukt söt liten snäll tjej, går inte att tycka illa om, de går bara inte haha!

Den här tjejen känner jag inte, men hon verkar vara en sjukt söt tjej och nej jag fjäskar inte något. Hon verkar rolig och är jätte söt, så kika! ;)

Den här tjejen känner jag heller inte, men söt liten tjej! Haha hon verkar ha en rolig blogg, så titta henne också!! :)

Här har vi en av dom bloggar jag läser VARJE dag, intressant och inspirations blogg, sjukt fin tjej också! Kika in allihopa, hade jag varit i era fötter hade jag då gjort de, sjukt intressant tjej, bor här i sandviken som mig!! :)

Sjukt fin tjej och sjukt bra blogg om jag får säga de! Vi har ju samma förnamn jag och hon å! ;) Jag tycker då ni borde kolla, sjukt fin blogg! :) inspiration.

En väldigt söt liten tjej som åker skidor vet jag, har haft lite smått kontakt med henne ett tag. Verkar sjukt rolig och snäll tjej, söt också! Kika gärna in hennes blogg, vore azum!! :)

Här har vi min kära kompis från Kiruna, eller ja han går VIG där (rymdgymnasium) Sjukt snäll kille är han, och som ni säker sätt om ni följt min blogg tidigare så har jag varit å träffat honom några gånger när jag varit i jämtland. För han bor i Östersund och har ju släkt där så umgåtts lite med han när jag varit där. Världens bästa och snällaste Adam, skidblogg har han! Grym! ;) Kika in den!!

Här har vi en sjukt snäll tjej, haft lite kontakt med henne. Inte mycket, men lite då och hon är något sjukt snäll! Fin och grym blogg, om ni vill ha mycket tips och sånt, följ henne, hon har även en sminkblogg, bara kika in, sjukt snäll och intressant tjej! ;)

Det roliga med den här tjejen är att vi bråka förr.. Haha eller ja de finns många roliga saker med henne! Men våran vänskap började med bråk. Jag hade stora kläder när vi va på Konfa läger i Rättvik samtidigt som hon va där med några från Edsbyn och hon kalla mig tält, jag gick fram och snacka med henne och vi börja bråka. Sen åkte vi hem samma dag, men vi hade varit förjävliga mot varandra dom 3 dagar vi va där, haha så sjukt kul när man tänker tillbaka på det nu! Men sen tjafsa vi även på facebook när vi kom hem. Men några måndader efter så blev vi sams och jag insåg att hon är en sjukt snäll och söt tjej! Haha lång text om henne, men hon fick mig inse att man ska inte dömma folk innan man känner dom!! SÅ KIKA HENNES BLOGG!!!


Felle

Åh gullunge! :')



När ska du svara på frågestunden? ^^

2012-01-30 @ 19:53:41
URL: http://gustafssonfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious