Mama, i'm in love with a criminal, please don't cry.

  2012-01-30 / 22:24:36 / Vardag/Helg /
Blev inte som jag skrev, istället så snabba jag mig och bytte om. Mötte upp Linnea och sedan vandra vi till stan, köpte godis och satt i gallerian och käka det och pratat en massa om allt möjligt. Sen till ica, köpte tuggimmi och vänta på hennes mamma. Sen hem till Linnea, kika på Eva&Adam och käka chips och va lite tjocka, haha! Men haft en jätte aaazum dag med Linnea.
OCH JAG KAN SÄGA ATT ALLT GÅR BRA NU!! Jag mår jätte bra, skjuter er som försöker ta ner mig, har allt jag kan önska här med mig. Världens finaste vänner, dom bästa som finns. Ta åt er kära och fina vänner, ni är bäst allihopa!

Och imorgon ska jag även umgås med en fin pojke, så kanske blir dålig update imorgon. Men uppdaterar på kvällen ska ni se! Hihi ska ha de great, THANKS LOVERS.
Men aja, äta sallad och kika chuck nu, underbart. Puss godnatt världens bästa läsare!!

Ska även ge ett tips imorgon, hihi ska börja med tips! :)


Och även lyckan som uppstår när man kommer hem och ser de här!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious