livin' with no regrets

  2012-01-22 / 20:07:47 / Vardag/Helg /
Hejsan.
Igår kväll fick jag finbesök.. Haha eller? Ne men mina söta vänner Felix, DavidG, DavidH & Antonio kom och hälsa på mig. Vi satt vid min dator, prata, titta tv och film. Antonio och DavidG gick hem runt halv 1 trorja de va, sen gick DavidH och Felix hem runt 2- halv 3. Och då gick jag ner samtidigt, gjorde en macka och te och drack och åt de till Chuck, sen somna jag. När jag vakna titta jag också på Chuck.. Hahaha alltså jag älskar han. Men aja, sen har jag lirat LoL hela kvällen, tråkig ja.. Men aja, nu ska jag ta hant om mig själv istället, ta en dusch, raka benen, smörja in mig, sen ska jag äta sallad och kika Chuck. Hahaha.
Lägger upp bilder senare pga att jag sitter vid papis dator just nu men pusss!

Tråkigt inlägg, haha sorry guys! Men bilder kommer i nästa inlägg =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious