kom hit kom hit tillbaks till mig jag vill ha dig baby!

  2012-01-04 / 16:34:37 / Vardag/Helg /
Heeeeejsan lovers and haters!
Legat å tittat på avsnitt av Glee hela morgonen och smsat en massa. Nu ska jag strax hoppa in i duschen trorja? Sen ska jag fixa mig och smsa Linnea eftersom jag ska umgås med henne idag!
HEJDÅ PUSS
för er som inte vet, jag har alltid älskat magnus uggla! BIG LOVE!!!!



johanna

vill bara att du ska veta, bilden du la upp på facebook när du stog i bikini ska du vara nöjd över. Man har ett jävla självförtroende om vågar lägga upp en sådan bild! Du skulle inte tagit bort den, de är bara sånna som inte har någon självkänsla, eller är avensjuka som sa att du skulle ta bort den! du ska vara nöjd över din kropp om du gillar den!

skit i alla haters, dom är bara äckliga puss å kram från din lover ;)

2012-01-05 @ 00:49:09
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious