Jag kastar ut de sista av dig som finns kvar i mitt liv

  2012-01-18 / 08:29:25 / Vardag/Helg /
Hejsan.
Vakna för inte sålänge sen, hunnit varit ner och ätit frukost, sket i slöjden idag för att jag är alldeles för trött och ska nu fixa i ordning mig lite, sen plugga på ett prov jag har klockan 10.. Första provet på över 1 år, hääärligt... Eller? Jag suger verkligen på sånt här. Men sen har jag och Jennifer massage grejs, skööönt! Sen svenska och sen slutar jag. Det här är drygaste dagen på hela mitt schema, för alla lektioner förutom massagen kommer på betyg. Och eftersom jag går iv så nej de är inte så normalt, iaf inte för mig just nu. Brukar typ ha en sån lektion per dag.. Haha :( Aja, GO GIRL typ.
Haha, men sen idag ska jag ut och springa också, sjukt va skönt de va igår, så jag gör de idag också! Hihi.
Ha en bra dag allaaaaaaa!
Slänger in outfit bild innan jag åker till skolan sen å! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious