Jag gav dig en axel när du grät

  2012-01-11 / 03:20:05 / Vardag/Helg /
Alla gulliga personer (och ja, det är verkligen ni ALLA som läser just nu, spelar ingen roll om ni själv inte tycker ni är gullig. OK? Bra.),
Imorgon avslutas min frågestund!
Så kika in och ställ en sista fråga HÄR!!!
Och klockan är 03:13, VAD GÖR JAG VAKEN???
Uscha, ska upp klockan halv 7.. Fuck.
Men aja, sitter å skriver av mig lite i blocket och hoppas på att bli trött. Tänker igenom en massa nu, skönt just nu. Imorgon är de skola, jag kommer vara svintrött...... GAAAAAH.
Aja, ska skriva mer nu, får se när jag somnar om jag ens somnar inatt. Ska endå bara ha en dag för mig själv imorgon, ta de lugnt och så.
Kyss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious