it's long distance love

  2012-01-02 / 20:16:35 / Musik/Video /
Hejsan,
Solat och känner mig brunare och de är underbart!! Hihi. När jag kom hem hade mamma köpt en tröja och två par jätte sköna strumpor!! Men nu ska jag städa mitt rum och vet inte om jag blir inne hela kvällen? Men jag tror de!!
Pussar.



sandra

svar: hihi tack bella! blev super nöjd ! :D

2012-01-02 @ 20:44:17
URL: http://ssandralarssons.blogg.se/
skäms för mycket för att skriva namn...

Hej bella. Jag skrev att du liknade en arab i ett av dina inlägg. Känner mig jävligt rutten och dum. Idiot är jag verkligen. Och ja, det var jag som skrev det, så jag säger inte bara det.

Förlåt mig, har verkligen äckliga skuldkänslor och jag menade det inte ens, vet inte om jag har problem eller åt. Du är skit söt och du liknar inte alls en arab.

Förlåt mig.



-ok det här skriver jag för att jag vill att du vet att jag inte menade det, och du är hur fin som helst.

2012-01-02 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious