if you ever leave me baby, leave some morphine at the door

  2012-01-31 / 21:39:14 / Vardag/Helg /
HEjsan alla.
Efter skolan gick jag och mötte en fin pojke runt 5, tog med mig min hund så jag fick ut henne på samma gång. Sen titta jag och finis Chuck, vi titta på 2 och ett halft avsnitt för sen kom hans mamma och hämta han. Mysigt vare!! Han erkännde att de va bra, såja! ;) (Han hade aldrig sett de förr). Men iaf, när jag hade pussat honom hejdå så åt jag tacos och prata och skratta med min kära far. Nu har jag legat här i min säng i en timme efter maten, mor kom hem för en stund sen, så ska ner och prata med henne lite, sen göra lite annat. Kan inte lova att jag bloggar mer idag, men kan lova er att jag somnar med ett leende på läpparna.
Och hörrni? Ni borde lyssna igenom lite låtar från Alex Goot. Sjukt duktig kille!!!
Här har ni en cover han gjort med Megan Nicole, också jätte duktig!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious