His fist is big, but my gun's bigger, he'll find out when I pull the trigger.

  2012-01-26 / 22:17:56 / Vardag/Helg /
Förlåt för den aaaaas kassa updateringen! Förlåtförlåtföööörlåt!
Men idag gick väl skolan bra, slutade halv 12. Efter skolan åkte jag direkt hem, satt mig vid datorn, tittade chuck och åt mackor nere i köket. Skönt. Sen upp, tog ett långt bad, raka benen, hårinpackning och ansiktsmask, även kikade min kära chuck. Sen upp, satt å titta tv med mamma ett tag, men sen fick jag spring i benen, så gick upp, prata skype lite med Tobbe och Oliver även några fler men inte säker på vilka de är.. Haha, men samtidigt bytte jag om till springkläder, sen la jag på dom och for ut, sprang bara till coop, köpte en bonaqua och sen hem igen. Duschade och nu ska jag äta sallad, titta på chuck och sedan sova! Så vi hörs imorgon.
PUSSSS
Älskade frysta hallon, vad vore jag utan er <3



Andrea

ja vad vore livet utan hallon? Snacka om att det förhöjer livskvalitén :P

2012-01-30 @ 19:28:19
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious