Din låga självkänsla höjs inte av att ta ner någon annans

  2012-01-12 / 00:39:36 / Vardag/Helg /
Tryck F5, har gjort lite småförändringar!
Haha har frågestunden ett tag till, har inte ork att svara på alla frågor just nu.. Ska ta och fixa mig lite inför sängs, ta en kall och skön dusch också! Varmt som satan inne på mitt rum.
Sen imorgon är de skola, sen kungsberget kvällsåk, eller ja de är nonstop igentligen, men åker dit runt halv 6 med Malin! Ska bli super. STOKED!
Jag har även varit lite tokig idag, jag har vita pjäxor, svarta byxor, svart vest och sen en vit tjocktröja under så jag får vita ärmar, svarta googlar och GRÖN HJÄLM??? Gröna hjälmen borde åka bort typ, men kan inte köpa någon ny just nu eftersom jag nyss fick den där.. Ehe, pappa blir så glad när jag är onöjd med vad jag köper och vill ha nytt efter en vecka. Eller?
Peace 2 u peoplez!



ebbalindholm

schnyyyyyggt!!! :)

2012-01-12 @ 10:21:39
URL: http://ebbalindhlms.blogg.se/
Glappmongo.

världens finaste lilla ängel. saknar dig klappmongo<3

2012-01-12 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious