I only got LOVE for u HATERS

  2012-02-25 / 23:40:31 / Vardag/Helg /
HEysan.
Min pojk sov här igår, musigtmusigt. Gick ner å gjorde frukost å bar upp åt han också, snäll som jag är. Mackor, jucie och även en skål med vindruvor och jordgubbar! Hihi, snäll ja. Men sen gick han hem några timmar efter de å nu är han på trevligheter. Jag har suttit inne hela dagen, haha.. Men väntar nu på hans söta lillasyster Linnea som är med Jimmie och fler trorja, dom ska hämta mig och skjutsa hem mig och Linnea till henne. Sen sover jag hos henne för att de blir så sent att åka hem endå.. Haha dom är ju inte ens påväg hit och klockan är 20 i 12 haha och jag och hon prata vid 9 om de. Men sega dom som vanligt, inte förväntat mig så mycket annat. Men nu ska jag ner och hämta cola, sen ska jag packa och vänta in Linnea.
HEIIIIIIIDO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious