Somenights i stay up

  2012-04-24 / 20:17:44 / Vardag/Helg /
Tröttaste dagen på länge. Men haft världens mysigaste helg med min fina, han sov hos mig från fredag till söndag för då åkte vi å sov hos honom eftersom jag hade möte i gävle på måndagen morgonen så blev de lätt för mig! Sen va jag med han och hans trevliga kompisar tills runt 10, då åkte jag hem och sen prata jag i tlf med Wictor tills jag somna, idag va skolan skön antar jag, chill sådär å gå IV som sagt, sen åkte jag hem, inte gjort något alls, bara tagit de lugnt. Åkte å handla mat med pappa, sen hem och ut å träffa Ida en stund sen nu hem igen och nu har jag legat här ett tag, funderar på att dra ut och springa men fryser så jävligt.. Måste orka.. Haha
peace.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious