you're the one i dream about

  2011-12-11 / 14:54:01 / Musik/Video /
Gick ut endå, först tog jag bussen till björksätra sen traska mot lassas men de är inte långt alls. Men iaf, när jag kom dit va Bitter, Anton, Dennis och någon Empa trorja. Fota dom när din åkte skidor och snowboard lite. Sen hämta antons pappa oss, så åt vi taco paj. sen även chees dipp och natchos!!! Skitgott. Sen hämta Ida å John oss så åkte vi ner till ica och hade de asbra med många andra. Slutade dock med att jag fick en snöpurrning av Jimmie för att jag kasta snö innanför jackan på han å då fick jag en rejääääl första snöpurrning för i år! Haha sista önskar jag också.. Hahah men nu kom jag nyss hem å njuter av varm choklad <3 hihi, ska hoppa in i duschen nu. Sen lägga mig i sängen och kika en film!
PUSS


josefine

sv: hihih va gullig du är bella! :D

2011-12-12 @ 15:58:54
URL: http://josefineamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious