you know my name, not my story

  2011-12-28 / 23:42:54 / Vardag/Helg /
Anonym fråga om jag har pojkvän eller vem de jag nu skriver om hela tiden och nej jag har inte pojkvän. Bara en underbar söt pojke säger jag! :) Haha no names.

Men har varit ute med trevligt folk, haft jätte roligt åså! Nu ska jag kanske färga håret!? Ska färga utväxten, om jag nu orkar.. Annars imorgon. Men ska upp tidigt imorgon, ska va på BUP 10 för att påbörja mitt adhd test. Men har varit på möten tidigare å dom tror att jag har de då.. Dock ångrar jag mig nu att jag ska göra testet och jag vet inte varför. Vill bara inte veta typ.. Men iaf, mamma och pappa vill att jag ska göra de så får väl göra de. Men nu ska jag gå!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious