when you see my face, hope it gives you hell

  2011-12-10 / 15:50:26 / Vardag/Helg /
Tjeeeenare!
Nu har jag ny blogg, men ska fixa ny design och sånt sen! Vi får se, när jag får tid rättar jag till lite då och då!

Va till stan å leta jacka, men hitta ingen jag vela ha... Måste ha en nyyyy! Inte skidjacka, utan annan varmare jacka! Haha men aja, kom nyss hem å nu gör pappa korv till mig.. Hihih va sugen på knäppekorv ja!
Men sen efter jag ätit ska jag till donken med två filurer, Ida å John. Fast vi ska inte hänga på donken, dom ska käka och jag äta en glass har jag bestämt nu! Sen umgås med dom helaaaa kvällen!
Får se om jag tar med mig kameran och fotar!
Laddar även in lite bilder från Lussen senare, antingen ikväll eller imorgon!
Puss
JAG MÅR BRA, JAG MÅR FINEMANG IDAG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious