Hettan i ditt smile får mig att smälta bort

  2011-12-22 / 16:34:41 / Bilder på mig /
Heeeeeeejsan!
Va ut och fota lite, sen mötte jag Ida och nu är vi hos mig. Ska ut och sladda med folk alldeles strax, hörs!
Slänger in några fula bilder och bjuder på mig själv!
Pussar på er!


Sandra DEnise

bara jag som känner ett stort hat mot mohamed touzari? printade de han skrev, kommentearde hans blogg osv. Han har ju försökt trycka ner Ellie Kurttio också. Kollat hans blogg ett fåtal med gånger och du är inte den enda han skrivit skit om, åh seriöst. En vacker dag ligger han där och har allt fått stryk. Shit..

2011-12-22 @ 18:15:05
URL: http://denisehed.blogg.se/
Anonym

Du är så fin :)

2011-12-23 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious