från och med nu, föralltid bara du

  2011-12-19 / 00:43:05 / Vardag/Helg /
Lördag: Mötte upp Linnea på Ica, satt där ett tag och försökte komma på vad vi skulle göra, sen bussen in till stan, gick runt å skratta å hade de jätte roligt fast vi inte gjorde något speciellt! Haha tack för en underbar och rolig dag Linnea! Sen fick vi skjuts hem av Jimmie. Kom hem å somna nästan direkt.

Söndag: Umgicks med Ida, John och även Anton en stund på kvällen och hade de trevligt! Åkte runt å sladda och sånt. Roligtroligt! Sen nu har jag pratar skype med Oliver, Rasmus & Tobbe. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova med världens magvärk! Suger. Det är inte mensverk, utan de är typ för att jag ätit så dåligt senaste veckan, så de verkligen suger.. Försöker även äta nu, men de blir typ som att jag inte orkar tugga för att jag inte är hungrig.. SUCKS TO BE ME RIGHT KNOW.

Kyss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious