Rock my world into the sunlight

  2011-12-30 / 13:36:56 / Vardag/Helg /
Tjenare haters & lovers!

Va ute med folk och hade de kul igår! Sen när jag kom hem vart de massa konstigheter så därför orkade jag inte blogga. Men sen prata jag med Philip till runt 4 någon gång.. Haha, men han fick mig glad as always <3
Sen somna jag, vakna allt för sent.. Typ runt halv 1, ojoj! Första gången på länge som jag vaknar så sent.
Men nu så ska jag fixa mig sen fara till Åshammar med fina vänner som ska meka med bilar trorja.. Haha får se vad jag å Ida hittar på. Men vi har B&J så vi klarar nog oss!!
Hihi pussar.

Kan nog ta med mig kameran idag också! Hehe. Fast har fortfarande inte laddat in bilder från Jämtland, men de har jag inte tid för nu heller! PUSSAR




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious