om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

  2011-12-17 / 17:31:59 / Vardag/Helg /
Tjeeenare!

Va med Lisa igår och ja vi hade de väl kul! Dock va de lite krångel åså. Men sen hamna vi i Sandviken, pappa hämta mig runt 20 i 12 för att de blev tråkigt.
Men sen när jag kom hem prata jag med Oliver och Tobbe i skype, sen bara Oliver å då så skulle han göra något, sen när han ringde mig igen typ halvsov jag? Hahaha de va så roligt! Sen somna jag med datorn breve mig i sängen, men vakna efter någon timme å la ner den på en stol, somna om.

Och vakna imorse av att mamma kom å la sig i min säng för att dryga och sen gick hon ner å hämta Kajsa som kom å pussa massa på mig. Sen gick jag upp, fixa mig å så åkte vi till farmor där vi åt fint och hade de jätte mysigt i 4 timmar och lite mer. Verkligen jätte mysigt vare! Sen åkte vi hem, nu sitter jag här och ska göra i odrning mig lite å byta om för att fara ut på äventyr med Linnea! Ha en massa skoj åså! Haha, hörs ikväll bloggen!
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious