no one can ever take your place

  2011-12-28 / 01:00:14 / Vardag/Helg /
HEEEEJ ALLA JAG ÄR HEMMA!
Fick strömavbrott å orka verkligen inte slösa de lilla batteri jag hade i min bärbara på blogg, SRY DUDES!
Men iaf, jag va svinrädd den natten, va i ett gammalt hus som några i min släkt byggt för flera hundra år sen typ? Ne men jag vet inte de kanske är så? Min farmors farfar trorja de va som byggt de.. Då är de ju några hundra år gammalt iaf! Aja, så de lät i väggarna å höll på å greja! JAG VA SVINRÄDD!
Jag grina till och med.
Men en söt pojke ringde mig å spela gitarr så jag lugna ner mig lite, hihi underbar <3
Men nu ska jag faktiskt sova, orkar inte berätta mer om dagen! Eller nu pratar jag skype med Oliver & Hampus, men imorgon blir de valbo med Ida!! Pusssssss
Bild från Jämtland, dagen efter julafton!


Anonym

Vem är pojken som du pratar om hela tiden ? :) Är det din kille?

2011-12-28 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious