GODJUL ALLIHOPA!!!!!!!

  2011-12-24 / 00:03:26 / Vardag/Helg /
Tjeeeeenare!
Är i Jämtland nu. Orkar inte berätta om resan hit mer än att jag lyssna på musik, skratta och prata med pappa för de mesta, åt på max, sen åkte igen. Nu är jag här, min hund är jätte lycklig. Jag är lycklig nu och längtar tills imorgon som en jävla 3 åring.. Hahaha.. Dock har jag fått mycket klappar redan. Men har några kvar som jag längtar efter!!! Hihih, men nu ska jag prata med en fin pojke, hörs imorgon allihopa!!
Pussar
GODJUL!!!


Sandra DEnise

Sv; Jaha, jo, jag sa att han ska ta bort inlägget osv. Men han lyssnar inte, så när jag blev uppkäftig gjorde han sitt vanliga. Han skrev om mig på sin blogg.. haha patetisk han är! Jamen vissa idioter ger aldrig upp.. hoppas du hade en bra jul iallafall :)

2011-12-24 @ 17:43:09
URL: http://denisehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious